måndag 23 juni 2014

Blogg - skrämmande och awesome

Detta var ett stort steg för mig. Detta var läskigt att göra det var ett enormt ögonblock för mig. Har inte velat skapa en blogg innan. Jag tycker det svåra för mig är att komma ihåg saker.

Men denna blogg ska handla om mig, en person som vill bli kallad Loki då, jag inte tycker om mitt namn. Jag heter Paula men det tycker jag inte passar mig. Paula är ett latinskt namn för en blomma. Är mer man än kvinna. Jag är 15 år nu i oktober. Det är allt ni får veta om mig just nu.

Denna blogg komner också handla om mitt skrivande och allt sådant som händer i min bokvärld. Det händer för mycket i den värld där jag bor så jag flyr in i min bokvärld ofta, där jag bestämmer.

Kram på er.

4 kommentarer:

  1. Jag tänker stalka din blogg nu, om jag får... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag ser väldigt mycket fram emot att få följa din blogg, Loki.
    Du är en väldigt fin människa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. För all del stalka den. Det blir bara bra av det.

      Radera